دوره قانون جذب چیست؟ یادداشت های روزانه - آموزش قانون جذب

Wiki Article

در بخشی امکان نظردهی قرار دهید تا نظرات مثبت برای شما تبلیغ باشد و نظرات منفی را بررسی و اصلاح کنید.

مترجم رویا پورمناف)

من و شما چه بدانیم و چه ندانیم، چه آگاه باشیم چه نباشیم، به‌هرحال خودمان خالق زندگی‌مان هستیم. همین به‌تنهایی ثابت میکند که چرا باید قانون جذب و قوانین آفرینش را یاد بگیریم و درک کنیم.

هم ارتعاش باقی ماندن یعنی چه؟ یعنی شما باید در طول روز، غالباً در مدار و ارتعاشی قرار داشته باشید که فرآیند جذب خواسته‌هایتان متوقف نشود. فرآیند جذب چه زمانی متوقف می‌شود؟ با مثال رادیو راحت‌تر می‌توانیم پاسخ بدهیم. صدای موج ۹۷.۵ کی موقف می‌شود؟ زمانی که شما از فرکانس آن موج خارج شوید. پس وقتی شما از ارتعاش خواسته‌هایتان خارج می‌شوید، فرآیند جذب آن‌ها متوقف می‌شود و فرآیند جذب ناخواسته‌ها آغاز می‌شود.

فعل ما به معنی تلاش فیزیکی ما نیست، فعل ما در ابتدایی‌ترین حالت، ارتعاش وجودی ماست

خصوصی این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید. جلسه دوم ضمیر ناخودآگاه ویدیو آموزشی ویدئو

باید از نگرش تکنیک محور دست‌برداریم و به سمت یک بینش عمیق حرکت کنیم. باید اصلِ قانون را درک کنیم نه ظاهر و حواشی آن را. در سطح آب، همیشه زباله‌ها جمع می‌شوند ولی در عمق اقیانوس خبری از زباله نیست.

اگر احساس مثبتی دارید، یعنی جهت جذب شما مثبت است. پس می‌توانید با همین فرمان ادامه بدهید!

اولین پیام احساسات این است: پیام قدرت. یعنی ارتعاشی در شما فعال‌شده که قدرت جذب کردن دارد، چه مثبت چه منفی

قانون جذب سبب می‌شود بذری که کاشته شده است، مواد غذایی لازم را از خورشید و خاک جذب کند.

فیزیک کوانتوم و قانون جذب (اثبات قانون جذب با فیزیک کوانتوم)

ممنون استاد که این آگاهی های ناب را سخاوتمندانه با ما به اشتراک می گذارید.

یکی از آیات کتاب هدایت ( کتاب آسمانی قرآن ) که من از آن مفهوم قانون ارتعاش را استنباط می‌کنم، آیه ۲۷ سوره نمل است که به تپنده بودن این جهان اشاره می‌کند. آنجا که می‌فرماید:

زیبایی چشمان خود را به ما بسپارید یکبار برای همیشه اکستنشن مژه را تخصصی یاد بگیرید ارائه حرفه ای ترین خدمات اکستنشن مژه دوره جذب قانون جذب چیست؟

Report this wiki page